Notulen teamleidersvergadering d.d. 02-03-2015

Aanwezig:

Ginjow de Jong, Joost Ruiten, Edgar Otterloo, René Wentink, Wim Bongaards, Klaas v. Eijk, Jeroen v. Geffen, Jos vd Berg, Jos de Vos, Xander Kortekaas, Jan v. Leerdam, William Dijkhuizen, Johan Bellekom, Rob Barendse, Arjan Konijn, Corneel Kester, Rob Paardenkooper, Peter Roozenburg, Martijn v. Winden, Frank vd Krogt, Ad vd Knaap, Rob vd Knaap.

Afwezig met melding:

Ivo de Gunst.

Afwezig:

H. de Groot, Wilmar Vooijs, Wim Verbraeken (vervanger aanwezig), Nico v. Wingerden.

Namens organisatie aanwezig:

Arjan Zwinkels, Martin v. Maren, Paul v. Zundert en Hans v. Marrewijk.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1) De presentielijst gaat rond terwijl de voorzitter iedereen welkom heet. De opkomst is groot te noemen.

2) De notulen van de vorige vergadering wordt naar gevraagd en goed bevonden door de vergadering.

3) Bij het volgende punt op de agenda wordt stil gestaan bij het overlijden van een speler van Monster 1, Jack Brabander. Bij de wedstrijden van zaterdag (28-2-2015) is  ook 1 minuut stilte gehouden. De teamleden van Monster 1 wordt heel veel sterkte gewenst de komende tijd.

4) Competitie promotie/degradanten worden bekend gemaakt, waardoor de nieuwe poule indelingen ook bekend werden. Deze indelingen zijn aan de vergadering uitgedeeld.

5) Bij het vaststellen van de ontvangende verenigingen met data wordt als eerste de datum van het eindfeest behandeld. Door de voorzitter wordt gevraagd wie het eindfeest wil organiseren. Hier komt HVC’10 mee naar voren om het te willen organiseren maar wil hier wel een kanttekening bij maken dat er dan, als de vergadering het mee eens is, de wedstrijden over 2 tijden gespeeld worden omdat ze niet over genoeg velden beschikken. De vergadering gaat hiermee akkoord waardoor de begintijden van de wedstrijden 15.30u en 16.30u zullen zijn. Hierna volgt het eindfeest met een hapje en een drankje bij HVC’10.

6) Na deze goedkeuring gaat de vergadering verder met het invullen van het schema voor competitieronde 3 met de ontvangen verenigingen. Hier wordt, na een aantal mededelingen en vragen van diverse teamleiders, de invulling aan gegeven.

7) Het volgende punt in de vergadering was de vraag of er nog teams stoppen komend seizoen zodat de organisatie hier op in kan springen. Geen van de teamleiders geeft aan dat zijn team ermee stopt. Dit wordt door de organisatie goed ontvangen. Wel wordt er door de voorzitter gevraagd of er van de eventuele instappende teams (Naaldwijk, KMD, VELO) al telefoonnummers beschikbaar zijn. Hier wordt door diverse teamleiders achteraan gegaan zodat de organisatie bij een afmelding van een team gelijk kan gaan handelen richting deze teams.

8) Vaststelling volgende vergadering bij het begin van het volgende seizoen is op maandag 31-8-2015 om 20.00u bij Lyra.

9) Eerste ronde van volgend seizoen wordt vastgesteld op 12-9-2015. Ontvangende verenigingen zullen dan zijn: voor de poules A/B bij Verburch en C/D bij VELO.

*Nadat alle agendapunten behandeld zijn vraagt de voorzitter aan de vergadering of er interesse is van bedrijven om zijn/haar naam op de site te laten tonen. (Onze site www.westland7x7.nl wordt regelmatig bezocht. Tot de vergadering zaten we aan 5000 hits!) Dit tegen een vergoeding van €250,- Hiervan kunnen dan bijvoorbeeld het eindefeest betaald worden of een gedeelte ervan. De vergadering zal hierover nadenken en op terug komen.

10) Tijdens de rondvraag wordt er gevraagd of als er afkeuringen zijn dit vanaf de ontvangende vereniging door gegeven kan worden aan de bezoekende verenigingen. Dit dient inderdaad gedaan te worden door de ontvangende vereniging. Dus de teamleiders en de bezoekende vereniging bellen dat afgekeurd is. Dit voorkomt misverstanden.

Ook komt nog even naar voren de voetbalwedstrijden van jl. 7-2-2015 op Monster. Hier was poule B niet bekend bij Monster waardoor deze niet gespeeld konden worden. Dit is een interne fout gebleken en misschien ook wel gekomen doordat er geen team van monster in poule B speelde en dit daardoor niet door gegeven heeft aan haar wedstrijdsecretariaat. Gevraagd wordt of er door de teamleiders goed door gegeven wilt worden aan hun wedstrijdsecretariaat dat zij thuis spelen. Eventueel in de week nog een keer navragen of bekend is en gaat lukken.

Er wordt ook een team aangewezen die, als ze op hun complex spelen, alles regelen richting wedstrijdsecretariaat en vereniging. Deze zal in het schema van de wedstrijden bij complex toegevoegd worden.

De beker van poule C is nog niet in het bezit van de organisatie. Bij nader inzien zal dit bij een team van VELO in zijn bezit zijn welke is opgegaan in VELO 1. Hier wordt door organisatie achteraan gegaan.

Hierna sluit de voorzitter de vergadering en wenst iedereen veel succes in de laatste competitieronde en dat we elkaar op de laatste speeldag bij HVC’10 zullen zien.